Klachten - Plantengift.nl 

Wij streven naar hoge klantgerichtheid en klanttevredenheid. Zo staan wij graag in contact met onze klanten voor en na de aankoop van een van onze producten. 

Het kan voorkomen dat u problemen ervaart met ons product of geleverde dienst. Wij willen u graag te woord staan en duidelijkheid vergaren over de klacht.

Hiervoor vragen wij u contact met ons op te nemen, indien mogelijk het factuurnummer te vermelden en uw klacht duidelijk te omschrijven aan info@plantengift.nl 

Wij zullen uw klacht ten spoedigste in behandeling nemen en zullen zorg dragen dat u hierover wordt geinformeerd. 

Wij streven ernaar uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst te beantwoorden. Mochten wij langer nodig hebben om uw klacht te belichten, zullen wij u hiervan schriftelijk op de hoogte stellen.

Bent u het oneens met de afhandeling van de klacht? In dit geval kunt u contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij als webshop bij zijn aangesloten. Zij zullen zorg dragen voor een bemiddelingsproces https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op (http://ec.europa.eu/odr .) Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
 

© 2020 - 2024 Plantengift.nl | sitemap | rss